منتديات بنات وبس
عانقت جدران منتدانا عطر قدومك... وتزينت مساحاته باعذب عبارت الود والترحيب ومشاعر الاخوة والاخلاص... كفوفنا ممدودة لكفوفك لتخضبها جميع التكاتف فى سبيل زرع بذور الاخلاقيات الراقية ولا نلبث ان نجنى منها ان شاء الله ثمر صالحـ ... ونتشارك كالاسرة الواحدة لتثقيف بعضنا البعض فى كل المجالاتـ ...
اتمنـــــــــى لكــــــم قضـاء وقـت ممـتع معنــا

منتديات بنات وبس

منتدى للبنات بس
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جالأعضاءالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» لماذ نسجد مرتين ونركع مرة
الثلاثاء سبتمبر 18, 2012 3:01 pm من طرف ღ عطر الورود ღ

» كيف تعرف النشيد الاسلامى
الثلاثاء سبتمبر 18, 2012 2:51 pm من طرف ღ عطر الورود ღ

» من1 الي 6 واعطي ورده للعضو الي انت عايزه
الإثنين سبتمبر 17, 2012 5:46 pm من طرف ღ عطر الورود ღ

» لعبة قوة الملاحظة؟
الإثنين سبتمبر 17, 2012 5:41 pm من طرف ღ عطر الورود ღ

» مين الي هيوصل لقمه الهرم
الإثنين سبتمبر 17, 2012 5:37 pm من طرف ღ عطر الورود ღ

» قدها ولا مش قدها
الإثنين سبتمبر 17, 2012 5:35 pm من طرف ღ عطر الورود ღ

» لاتقولى (اللهم أنى صائمة)!!!!!!!!!!!!!!!1
الإثنين سبتمبر 17, 2012 5:30 pm من طرف ღ عطر الورود ღ

» هل انتى تمشين فى الطريق الصح ولا اختبار يستحق الخضوع له
الإثنين سبتمبر 17, 2012 5:25 pm من طرف ღ عطر الورود ღ

» امريكيون يضعون كاميرا فى قبر مسلم
الإثنين سبتمبر 17, 2012 5:20 pm من طرف ღ عطر الورود ღ

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 19 بتاريخ الثلاثاء يوليو 02, 2013 8:18 am
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
just go
 
toty
 
بنوتهـ مصريهـ
 
الريشة الحزينة
 
ساجدة لربى
 
بنت الصحابة
 
طالبة الجنة
 
احلام طفله
 
ღ عطر الورود ღ
 
ملكة انمي
 

شاطر | 
 

 البنات لما اتعلمو الكمبيوتر

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
just go
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 562
نقاط : 1502858
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 04/09/2009
العمر : 21
الموقع : cairo

مُساهمةموضوع: البنات لما اتعلمو الكمبيوتر   السبت نوفمبر 21, 2009 9:27 pm

وحده دخلت محل للكمبيوتر وقالت لصاحب المحل
لو سمحت انا عايزة ويندوز إكس بي ملون

ده على اساس ان فيه اكس بي ابيض واسود
------------------------------------------------------------------



----------

وحده اتصلت على محل الصيانة وقعد الخبير يشرحلها الانترنت بكل اهتمام فجأه قاطعته بسؤال ماعرفش جاي منين ......؟
قالت: يعني دلوقتي أيهم أفضل الإنترنت أم الهارد ديسك.....!

خبير الصيانة دلوقتي في الانعاش بين الحياة والموت

----------------------------------------------------------------------------

ودي وحده اول مااشترت الجهاز وهي لسه في المحل عملت نفسها فاهمه وقلت لصاحب المحل بكل برود : لو سمحت.. عايزه حبر للشاشة

دي علشان انا عايزاها تكون الوان مش ابيض واسود
----------------------------------------------------------------------------

ودي وحده ....؟
اشترت طابعه من احد المحلات وماعملتلهاش تعريف على الجهاز
اتصلت بالمحل وقعدت تزعق لصاحب المحل وقالتله انا حاطه الطابعة قدام الكمبيوتربقالها 5 ساعات ولسه ماتعرفش عليها

بس الحمدلله لحقوا صاحب المحل بمعجزة وهو كان هيرمي نفسه في النيل
----------------------------------------------------------------------------

طب بصوا على اللي اتصلت باكبر محلات الصيانة وقالتلهم ان جهازها مابيشتغلش
سألوها ايه اللي حصل قالتلهم مافيش الجهاز كان في فيروس رحت رشه جواه فيلت

بعدها المحل أعلن افلاســه بسبب اغلاقه طول العام
----------------------------------------------------------------------------

ودي وحده فاضيه ماعندها لاشغله ولا مشغله راحت لمحل بتاع كمبيوتر وقالتله انا سمعت ان في حروف جديدة للكيبورد ياترى نزلت ولا لسه

وطبعا مش هقولكم ايه اللي حصل لصاحب المحل لأني مابحبش اجيب في سيرة الأموات

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://girl96.ahlamontada.com
 
البنات لما اتعلمو الكمبيوتر
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات بنات وبس :: ترفيه :: كلام البنوتات-
انتقل الى: